瑞士-蘇黎世湖 Lake Zurich

 

DSC00417  

 

上次同大家參觀完 Zurich 舊城區後, 今次繼續同大家去 Zurich 必定要去的蘇黎世湖。
  

 

DSC00340

上次同大家介紹過 Bahnhofstrasse  班霍夫大道, 沿班霍夫大道行便可前往蘇黎世湖。


 

DSC00385  

沿路見到的特色建築。

DSC00386  

相信大家都知道瑞士的物價很高, 飲品的價錢很貴!  於途中見到這些水池,  據悉水龍頭噴出來的水可隨意飲用的,  大家可於乘飛機時問服務員拿一支水, 然後把瓶子留下, 作為裝水飲用, 水質清涼, 而且又可省下買飲料的錢!

DSC00387  

行到班霍夫大道的盡頭處, 便是蘇黎世湖了。  如果大家想欣賞蘇黎世湖的優美風光的話, 可於這碼頭乘坐觀光船, 不過價錢都幾貴架!  奇只有輕嘆真係唔舍得坐,自己只有選擇沿湖邊步行欣賞便算了! 雖然是夏季, 不過見到真係沒坐船的人不多!

DSC00392 

沿湖邊散步感受到很優閒的感覺, 沿途看見的風光,就算不坐觀光船, 已經感到很滿足了!

 

 

 

DSC00389  


據悉蘇黎世湖又夠寬水又深, 湖面十分平靜。 而冬天時可以望到雪山, 有另一番的美麗景象!

DSC00397  

 

DSC00400  

 

DSC00402  

 

DSC00405  

 

DSC00403  

 

DSC00406  

 

DSC00409  

湖面上可看見白天鹅,遊人和白天鹅一起暢泳,可以感受到大自然的和諧氣氛。

DSC00410  

 

DSC00411  

係瑞士買野食有幾貴?  一隻熱狗 6.7瑞士 法郎, 即是約七個幾美元, 嘩! 成五十幾六十港元一隻 hot dog 啊!  不過大家可以去超級市場買野食的, 價錢平一些。

 

DSC00412  

 

DSC00415  

 

DSC00418  

漂亮少女在湖裡暢泳後, 雖要有人拉她上來, 奇本來可以沖上前拉她上來, 但遲了一步!  真係好可惜啊!

 

DSC00420  

白白錯失了一個和當地人"接觸"的機會!  好可惜!

DSC00421  

有不少遊客租水上單車去享受湖的美好環境!

DSC00425  

 

DSC00427  

據悉 Lake Zurich 的水質是很好的, 適宜就這樣飲用, 不過當然不是就在湖邊拿水來飲用啦, 大家都係要飲用這些水龍頭的水。  

DSC00426  

如果有機會來 Zurich 的話, 記得一定要來參觀蘇黎世湖!

arrow
arrow
    文章標籤
    Zurich
    全站熱搜

    keiau 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()